السید محمود علوی مدیرکل جدید اطلاعات خراسان‌جنوبی با حضور وزیر اطلاعات، استاندار خراسان‌جنوبی و جمعی دیگر از مسئولان استانی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وجه‌اله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری این استان و تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات خراسان‌جنوبی که با حضور سید محمودعلوی وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: این استان با وجود داشتن 460 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان به برکت وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان از امنیت بسیاری برخوردار است.

هروی نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه جامعه سعادتمند و پیشرفته نیازمند امنیت است، گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای تعامل با دولت سعی می کند منویات مقام معظم رهبری را در تحقق شعار امسال جامعه عمل بپوشاند.

در این جلسه از خدمات مدیر‌کل پیشین اطلاعات خراسان جنوبی تقدیر و مدیر کل جدید اطلاعات استان معرفی شد.

وزیر اطلاعات امروز در ابتدای ورود به بیرجند با حضور بر گلزار شهدای بیرجند به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

علوی همچنین با حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کرد.

دیدار با یکی از خانواده های معظم شهدای عرصه گمنامی دیگر برنامه وزیر اطلاعات در این سفربود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

نویسنده: سعید فاضلی فرد
  • سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۹:۲۶:۰۰
  • موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی