مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز از انتخاب مجتبی تقوی به عنوان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان خبر داد.

مجتبی تقوی به عنوان سرمربی فصل آینده باشگاه نفت مسجدسلیمان انتخاب شد. تقوی فصل گذشته در مقطعی هدایت تیم ذوب آهن اصفهان را برعهده داشت. نفت مسجد سلیمان در این فصل از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده است.

اکبر محمدی و بهروز مکوندی به عنوان دستیاران تقوی در تیم نفت شروع به کار خواهند کرد.

نویسنده: ناصر مکتب داران

جمعی از دختران دانشجو با ارسال نامه‌ای به دادسرای فرهنگ و رسانه از لیلا حاتمی شکایت کردند.

جمعی از دختران دانشجو متعلق به تشکلی با عنوان «دانشجویان حزب‌الله» با صدور نامه‌ای به ریاست دادسرای فرهنگ و رسانه از لیلا حاتمی شکایت کردند. متن شکواییه آنان به شرح زیر است:

حضور ریاست محترم دادسرای فرهنگ و رسانه

سلام علیکم

نویسنده: ذوالفقار مجیدی

سیدمهدی موسوی زارع پایه‌گذار و اولین فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) دار فانی را وداع گفت.

سردار محمدرضا حسنی‌آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) در پیامی درگذشت سیدمهدی موسوی زارع را به محضر فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان، مسئولان سپاه، رزمندگان و همه همسنگران دانشگاهی تسلیت گفت.

متن این پیام در ذیل آمده است:

نویسنده: رضا صادقی

قرارداد جدید بیمه طلایی فرهنگیان با بیمه آتیه‌سازان حافظ منعقد شد که براین اساس خدمات دندانپزشکی از لیست تعهدات بیمه طلایی حذف شد.

بیمه طلایی فرهنگیان که قرار بود با شرکت بیمه ایران منعقد شود به دلیل مشکلات موجود و بدهی‌های آموزش و پرورش به بیمه ایران با این شرکت بیمه‌گذار منعقد نشد و مسئولان آموزش و پرورش به دنبال انعقاد قرارداد با شرکت بیمه‌گر جدیدی بودند.

طبق بررسی‌های انجام شده بیمه طلایی فرهنگیان با شرکت بیمه‌ای آتیه‌سازان حافظ منعقد شد که براین اساس بخشنامه آن به استان‌ها ارسال خواهد شد.

نویسنده: سعید فاضلی فرد

معاون اول رئیس جمهور مصوبه افزایش ۲۵درصدی مستمری‌ بازنشستگان، ازکارافتادگان و مجموع مستمری بازماندگان در سال ۹۳ را امروز ابلاغ کرد.

در ابلاغیه اسحاق جهانگیری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور آمده است: هیأت وزیران در جلسه 21/2/1393 به پیشنهاد شماره 25147 مورخ 16/2/1393 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد ماده (96) قانون تأمین اجتماعی ـ مصوب 1354 ـ تصویب کرد:

نویسنده: مصطفی پاسبان

منابع خبری اعلام کردند که شمار کشته‌های انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در نیجریه ۱۱۸ تن رسیده است.

شمار کشته‌های انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده که روز گذشته (30 اردیبهشت) در شهر جوس واقع در مرکز نیجریه به وقوع پیوسته است به 118 تن رسیده است.

یکی از این انفجار‌ها در بازار و دیگری نیز نزدیک یک بیمارستان به وقوع پیوسته است.

نویسنده: مصطفی پاسبان

با عقد قراردادی داخلی برای ۲ سال مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ملوان به پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی دغاغله مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ملوان با عقد قراردادی داخلی و به مدت 2 فصل به پرسپولیس پیوست.

این در حالی است که بازیکنان مورد نظر علی دایی امروز در رفت و آمد به باشگاه پرسپولیس هستند تا با مدیرعامل این باشگاه دیدار کنند.

نویسنده: ناصر مکتب داران

رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی«جمعیّت» را که براساس بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای سیاست‌های کلی «جمعیت» را که براساس بند یک اصل 110 قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.

متن ابلاغیه امام خامنه‌ای به رؤسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌شرح زیر است:

نویسنده: رضا صادقی

طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها آنگروه از خانوارهایی که قصد اصلاح اطلاعات اقتصادی خود در هدفمندی یارانه‌ها را دارند از فردا (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه) می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ این کار را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آنطور که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است آن گروه از خانوارهایی که قصد اصلاح و تغییر اطلاعات اقتصادی خود در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را دارند می توانند از فردا (چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه) با مراجعه به دفاتر پلیس+10 این اطلاعات را اصلاح کنند.

متن اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به شرح ذیل است:

نویسنده: سعید فاضلی فرد