به گزارش خبرگزاری فارس، هیات مدیره باشگاه ملوان امروز تشکیل جلسه داد و نصرت ایراندوست را به عنوان سرمربی فصل آینده این باشگاه انتخاب کرد.
خبرگزاری فارس: ایراندوست سرمربی ملوان شد

محمد قدیربحری، نادر عزت الهی و محمد حبیبی به عنوان دستیاران ایراندوست او را در هدایت ملوان همراهی خواهند کرد.

ایراندوست جایگزین دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات فصل گذشته ملوان شد. اسکوچیچ ملوان را به رده هفتم جدول لیگ برتر رساند.

 

نویسنده: سعید فاضلی فرد

پس از بررسی سوال جمعی از نمایندگان مجلس از وزیر آموزش و پرورش، علی‌اصغر فانی نتوانست نمایندگان را قانع کند و از مجلس کارت زرد گرفت.

فانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بررسی سوال عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در دستور کار جلسه علنی صبح امروز پارلمان قرار گرفت.

در جلسه امروز دو سوال از وزیر آموزش و پرورش پرسیده شد که سوال نخست مربوط به سه نفر از نمایندگان درباره علت به کارگیری افراد در سنین بازنشستگی در وزارت آموزش و پرورش بود.

سوال بعدی مربوط به 15 نفر از نمایندگان بود که در جلسه امروز دو نفر از سوال‌کنندگان از سوال خود انصراف دادند.

نویسنده: سعید فاضلی فرد

مقام معظم رهبری با بیان اینکه "علنی کردن اختلافاتی که کینه‌ها را بیشتر می‌کند، کفران نعمت است"، تاکید کردند: در جلسات دینی نباید به کینه‌ورزی‌های مذهبی دامن زد زیرا اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، مقصود دشمنان اسلام را برآورده می‌کند.

isna (7 of 16)-13.jpg

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) همچنین خاطرنشان کردند: بارها گفته‌ایم که امروز اختلافات مذهبی بین مسلمانان، شمشیری در دست دشمن است. این را چندبار بگوییم؟ چرا بعضی گوش نمی‌کنند؟

بر اساس این گزارش، در خجسته سالروز ولادت با سعادت بانوی برگزیده دو عالم حضرت صدیقه کبری سلام‌الله علیها و فرزند برومندش امام خمینی کبیر(ره) فضای حسینیه امام خمینی مملو از عطر دل‌انگیز فضائل و مناقب فاطمی شد.

نویسنده: سعید فاضلی فرد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بنا به درخواست آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به مناسبت میلاد پربرکت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با عفو و تخفیف مجازات جمعی از محکومان نسوان دادگاههای عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

34-124.jpg
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن نامه آیت الله آملی لاریجانی و پاسخ مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ادام الله ظله الوارف

رهبر معظم انقلاب اسلامی

نویسنده: سعید فاضلی فرد

براساس جدیدترین گزارش تحلیل کیفیت خودروها شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروی سوزوکی گراند ویتارا با 16.7نمره منفی و خودروی ام.وی.ام 110 با 85.4 نمره منفی به ترتیب در صدر و ذیل جدول رده بندی کیفی گروه سبک سواری خودروهای تولید داخل دراسفندماه 1392 قرار گرفتند.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران روز یکشنبه در آخرین بررسی کیفی خودروها، جدیدترین آمار رده بندی کیفی خودروهای داخلی را اعلام کرد. 

در اسفند ماه سال گذشته مجموع خودروهای تولید شده در داخل کشور، اعم از سبک و سنگین نسبت به ماه قبل از آن با افزایش 29.1 درصدی و در مقایسه با زمان مشابه سال قبل با روند نزولی 5.1 درصدی مواجه شد.

درماه اخیر 99 درصد از حجم خودروهای تولید شده در داخل کشور مختص خودروهای سبک (سواری و وانت) و یک درصد نیز مربوط به خودروهای گروه سنگین (مسافری و باری) بوده است. 

نویسنده: سعید فاضلی فرد

مدیر عامل همراه اول جزئیات اعمال تعرفه‌های جدید همراه اول را از ساعت ۲۴ امشب اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: جزئیات تغییر تعرفه همراه اول از امشب/ مقایسه تعرفه‌های قدیم و جدید

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید صدوقی با بیان جزئیات تغییر تعرفه‌های همراه اول از ساعت 24 امشب، گفت: در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، پیش از عید مصوبه‌ای برای همسان‌سازی و هم‌کدی به تصویب رسید.

مدیر عامل همراه اول افزود: در این مصوبه تعیین شد که نرخ مکالمات سیم‌کارت‌های دائمی تلفن همراه برای همه اپراتورها 599 ریال تعیین شود.

نویسنده: سعید فاضلی فرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ شورای پول و اعتبار، نرخ سود تسهیلات و سپرده‌ها کاهش می‌یابد، گفت: روند نرخ سود در آینده با آنچه در گذشته اتفاق افتاد، متفاوت خواهد بود.

خبرگزاری فارس: نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس، علی طیب‌نیا درباره نرخ سود بانکی اظهار داشت: با توجه به روند کاهشی نرخ تورم قاعدتاً نرخ سود بانکی روند نزولی خواهد داشت.

طیب‌نیا با اشاره به اینکه روند افزایش نرخ تورم در کشور در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است، افزود: در شرایطی که نرخ تورم بالاست، نرخ سود اسمی هم افزایش یابد، اما با توجه به روندی که در ماه‌های اخیر آغاز شده و تورم به سرعت کاهش پیدا کرده است ، قطعا نرخ رشد سودها در آینده ادامه پیدا نخواهد کرد.

نویسنده: سعید فاضلی فرد

تیم فوتبال پیکان با برتری مقابل سیاه‌جامگان ابومسلم مشهد برای رسیدن به لیگ برتر باید به مصاف فجرسپاسی برود.

خبرگزاری فارس: پیکان با غلبه بر سیاه‌جامگان حریف فجرسپاسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم مشهد و پیکان در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول عصر امروز از ساعت 16 در ورزشگاه تختی مشهد آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند و با توجه به تساوی دیدار رفت، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

نویسنده: سعید فاضلی فرد

وزارت نیرو اعلام کرد: تمام قبض‌های صادر شده از تاریخ 20 اسفند 92 تا 25 فروردین‌ سال‌جاری از درجه اعتبار ساقط است و قبوض اصلاح شده با عنوان اصلاحیه صورت‌حساب برای مشترکان ارسال خواهد شد.

خبرگزاری فارس: قبض‌های جدید برق از درجه اعتبار ساقط است

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت نیرو با صدور اطلاعیه مهمی اعلام کرد: قبض‌های جدید برق که طی روزهای اخیر صادر شده است، از درجه اعتبار ساقط است.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این اطلاعیه که شامگاه پنجشنبه صادر شد، آمده است: همان‌گونه که مشترکان محترم برق استحضار دارند، در اسفندماه پارسال به وزارت نیرو اجازه داده شد تعرفه برق مصرفی تمام مشترکان را 24 درصد افزایش دهد. متاسفانه در محاسبه قبوض جدید برخی از مشترکان، اشتباه‌هایی صورت گرفته که لازم است اصلاح شود.

نویسنده: سعید فاضلی فرد