زمزمه در خصوص لیست ورود و خروج پرسپولیس در انتهای فصل از حالا شنیده می‌شود. بطوری که گمانه‌زنی‌ها که اکثرا با محوریت معضلات مالی سرخپوشان است، شائبه‌های فراوانی را به راه انداخته است. 

از طرفی نامشخص بودن وضعیت علی دایی روی نیمکت بر این حرف و حدیث‌ها دامن زده است. اما آنچه در این میان می‌شود به آن اشاره کرد حمایت همه جانبه شهریار حتی در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط از شاگردانش است. علی دایی که پیش از این عنوان کرده بود که ماندنش در پرسپولیس یعنی بقای دستاورهای فصل آینده، این روزها نیز شرایط ایده‌آلی را برای شاگردانش به لحاظ روحی و روانی در اردوی مازندران بوجود آورده است.

اما یکی از اتفاقات جالب در اردوی سرخپوشان به دفاع تمام قد دایی از گلر برزیلی این تیم برمی‌گشت. در شرایطی که بسیاری فصل سیزدهم را آخرین سال حضور نیلسون در چهارچوب دروازه پرسپولیس به خصوص با توجه به سن و سال وی می‌دانند، اما علاقه‌ شدید دایی به نیلسون که رابطه مستقیمی نیز با پتانسیل‌های فنی او دارد باعث شده تا از حالا علی دایی مجوز تمدید قرارداد نیلسون را به صورت شفاهی صادر کند.

هر چند وضعیت شهریار نیز روی نیمکت سرخپوشان در پایان فصل شفاف نیست اما مشخص است که ادامه همکاری دایی و پرسپولیس به تمدید قرارداد نیلسون کمک شایان ذکری خواهد کرد. دایی که به نظر از عملکرد گلر سیه چرده‌اش رضایت کامل دارد، در جمع دوستانه‌ای عنوان کرده بود که وقتی نیلسون درون دروازه ایستاده خیالش از هر بابت آسوده و راحت است.

بی‌شک اگر نگاهی به چند فصل قبل و چارچوب متزلزل سرخپوشان درون دروازه بیندازیم، قطعا متوجه دلیل اصلی این تعریف و تمجید شهریار از نیلسون خواهیم شد. پرسپولیس که تا همین دو فصل قبل معضلات بسیاری را در خط دروازه داشت در فصل جاری بواسطه سازمان خوب دفاعی خود که یکی از اصلی‌ترین عناصرش نیز نیلسون است از شرایطی مساعد و مطلوب برخوردار است.

موضوعی که نشان می‌دهد علی دایی کاملا قدر گلری نظیر نیلسون و البته تضمین دروازه را که او با خود به ارمغان آورده بخوبی می‌داند.

 

منبع: پرسپولیسی ها

نویسنده: سعید فاضلی فرد
  • جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۱۳:۰۹
  • موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی