مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه شایعه دیدارش با محمد مایلی کهن و داریوش مصطفوی صحت ندارد، افزود: در صورت تکرار این شایعات اقدام قانونی خواهم کرد.

علی پروین روز شنبه در مورد شایعه جلسه با محمد مایلی کهن و داریوش مصطفوی و مذاکره با چند بازیکن برای فصل بعدگفت:بابت رواج این شایعات بسیارمتاسفم ، نمی دانم چه باید بگویم.من که اهل شکایت ازرسانه ها نبودم امانمی دانم این شایعه پردازی ها بر چه اساسی صورت می گیرد. 


وی تاکیدکرد: با هر کسی بخواهم جلسه می گذارم و این کار را در باشگاه انجام می دهم، نیازی نیست که کسی را جای دیگری ببینم. مصطفوی را چهار، پنج ماه است ندیدم و مایلی کهن راهم پس ازجلسه پیشکسوتان ملاقات نکرده ام . 

پروین گفت: در این مدت بجز حل مشکلات مالی تیم و باشگاه و یافتن راه حل به هیچ چیز دیگری فکر نکرده ام. هیچ یک از این شایعات به قدر ذره ای صحت ندارد ،در صورت تکرار چنین شایعاتی اقدام قانونی خواهیم کرد. این شایعات با هدف تخریب روابط مدیرعامل باشگاه وسرمربی و ضربه زدن به تیم و بازیکنان صورت می گیرد. به این ترتیب نمی توانم فقط به تکذیب شایعات قناعت کنم بلکه برای جلوگیری از تکرار این شایعات باید اقدام قانونی کرد.

وی در باره حامی مالی باشگاه گفت: پس از مذاکرات چند هفته ای با مدیران بانک رسالت که با حضور اعضای هیات مدیره وقائم مقام باشگاه پرسپولیس برگزار شد،بااین بانک به عنوان حامی مالی فصل آینده به توافق رسیدیم، آنها موافقت کردند نیمی از مبلغ قرارداد را به منظور حل مشکلات مالی تیم پرداخت کنند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مبلغ قرارداد با بانک رسالت برای فصل آینده رکورد اسپانسر پیراهن را شکسته و قابل توجه است اظهارداشت: بر اساس توافق موجود، ما می توانیم مشکلات مالی بازیکنان و تیم را تا حد زیادی حل و فصل کنیم.

پروین رقم توافق و قرارداد را بی سابقه خواند و گفت : با مشارکت هواداران در این طرح، افزایش چشمگیرتری خواهد یافت، درسایه این توافق، مطالبات چندین ماهه کارکنان باشگاه و مشکل سند خودروی بازیکنان را حل و فصل کردیم اما به نظرمی رسدباتوجه به فرایند خصوصی سازی پرسپولیس وواگذاری سهام باشگاه موانعی بر سر راه امضای این قرارداد بوجود آمده است وما منتظر موافقت وزارت ورزش و جوانان هستیم.

وی توضیح داد : در صورتی که وزارت اجازه اجرای این قرارداد را صادر کند، حداقل چهار میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت خواهد شد تا مشکلات مالی تیم را حل و فصل کنیم.

مدیر عامل پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که با موافقت وزارت ورش و جوانان بتوان این قرار داد را اجرایی و مشکلات را حل کرد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پرسپولیس

نویسنده: سعید فاضلی فرد
  • شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۰۷:۰۳
  • موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی