پیکر پدر سردار شهید محمود کاوه امروز در زادگاهش روستای بیهود و سپس در شهر قاین تشییع شد.

حاج محمدرضا کاوه پدر سردار شهید محمود کاوه دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پیکر حاج محمدرضا کاوه امروز همچنین با حضور مردم ولایتمدار قاین و مسوولان استانی و خانواده شهید کاوه تشییع گردید.

پیکر پدر شهید کاوه پس از تشییع در مشهد در کنار قبر مطهر فرزندش شهید محمود کاوه در بهشت رضا آرام خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: امروز مردم خراسان جنوبی با پیکر بزرگ مردی وداع می کنند که یکی از سرداران بزرگ دوران دفاع مقدس را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد.

حجت الاسلام ˈحسین معصومیˈ با بیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و دلجویی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر حداقل کاری است که می توانیم برای این بزرگان انجام دهیم، افزود: هر چند جای خالی این عزیزان را هیچکس نمی تواند پرکند، اما یاد و خاطره آنها همیشه در اذهان مردم ماندگار باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه حاج محمد کاوه متولد سال 1307 بود و روز گذشته در سن 85 سالگی دار فانی را وداع گفت، اظهار داشت: شهید محمود کاوه متولد سال 1340 بود که در شهریور سال 65به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین ˈعلی رضایی بیرجندیˈ قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند و ˈوجه اله خدمتگزارˈ استاندار خراسان جنوبی نیز در پیامهایی ضمن تسلیت درگذشت حاج محمد کاوه، با خانواده معظم ایشان ابراز همدردی کردند.

 

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نویسنده: سعید فاضلی فرد
  • يكشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲:۳۱
  • موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی