۱۲جوان که تاکنون در حوادث چهارشنبه آخر سال تهران دچار سوختگی و آسیب در ناحیه دست و صورت شده‌اند در بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری پذیرش شدند، میزان سوختگی ۲ نفر از آنها بالای ۳۰ درصد است و یک نفر دچار آسیب شدید چشمی شده است.خبرگزاری فارس: ۱۲جوان سوخته در بیمارستان مطهری پذیرش شدند/چشم یک نفر به شدت آسیب دیده

منیره میلانی،سوپروایزر درمانی بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری گفت: تاکنون 12 نفر مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال در این بیمارستان پذیرش شده‌اند که 5 نفر آنها بستری شدند و 7نفر دیگر در حال دریافت خدمات سرپایی درمانی در اورژانس بیمارستان هستند.

وی گفت: همه این مصدومان جوانان پسر بین 17 تا 30 سال هستند و میزان سوختگی در بین دو نفر از آنها بالای 30 درصد است و بیشترین میزان آسیب، سوختگی در ناحیه دست و صورت است.

وی ادامه داد: یک نفر از این مصدومان نیز دچار آسیب شدید در ناحیه چشم شده است که برای سی اسکن چشم به مرکز سی اسکن بیمارستان ارجاع شده است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

نویسنده: سعید فاضلی فرد
  • سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۴۹:۰۰
  • موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی