20082.jpg

تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی در یک عملیات استثنایی توانستند مادر باردار کرمانی را که در روستا مهمان بود، از ارتفاعات کوهستانی و صعب‌العبور روستای اردشیر از توابع شهرستان ورزقان در برف و کولاک شدید با بسکت و با پای پیاده به آمبولانس در جاده‌ی مس سونگون انتقال و از آنجا به بیمارستان ورزقان منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی، «حمید حسین‌پور» گفت: در پی اطلاع از حال نامساعد مادر بارداری در روستای اردشیر از توابع شهرستان ورزقان و نیاز به حضور تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان استان، بلافاصله تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به ورزقان اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: عملیات بسیار سختی بود و به علت برف و کولاک شدید و وضعیت کوهستانی صعب‌العبور و پر از پرتگاه مسیر روستا تا جاده‌ی انتهای کوه، احتمال سقوط و وقوع حادثه‌ی ناگوار وجود داشت اما نجات‌گران با عزمی استوار مسیر یاد شده را طی کرده و مادر باردار را به آمبولانس رساندند.

وی خاطرنشان کرد: مادر باردار پس از انتقال به آمبولانس بلافاصله به بیمارستان ورزقان اعزام شد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

نویسنده: سعید فاضلی فرد
  • سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۴:۱۶:۰۰
  • موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی