گفت‌وگوهای کارشناسی گروه "۱+۵" و ایران بر سربرنامه هسته ای تهران برای تدارک دور سوم مذاکرات امروز (پنج شنبه) در وین آغاز شد.

محل مذاکرات 1+5 در وین

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری ریا نووستی به نقل از یک دیپلمات آگاه گزارش داد، مذاکرات کارشناسی گروه "1+5"  و ایران بر سربرنامه هسته ای تهران برای تدارک دور سوم مذاکرات امروز (پنج شنبه) در وین آغاز شد. 

لازم به یادآوری است که در پایان دور دوم مذاکرات ایران و گروه "1+5" که روزهای 18 و 19 مارس در وین برگزار شد، اعلام شده بود دور سوم مذاکرات در سطح مدیران سیاسی از روز 7 تا 9 آوریل و مذاکرات کارشناسی از 3 تا 5 آوریل برگزار می شود.

ایران و گروه "1+5"  ماه نوامبرسال 2013 میلادی در مذاکرات خود در ژنو به توافقی تحت عنوان "طرح اقدام مشترک" دست یافتند که طبق آن تهران فعالیت ها در چارچوب برنامه هسته ای را کاهش داده و دسترسی کارشناسان بین المللی به تاسیسات اتمی برای بازرسی های دقیق تر را فراهم می کند و در مقابل تحریم های بین المللی علیه جمهوری اسلامی کاهش و تخفیف خواهد یافت. 

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

نویسنده: سعید فاضلی فرد
  • پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۸:۲۷:۰۰
  • موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی