طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها آنگروه از خانوارهایی که قصد اصلاح اطلاعات اقتصادی خود در هدفمندی یارانه‌ها را دارند از فردا (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه) می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ این کار را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آنطور که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است آن گروه از خانوارهایی که قصد اصلاح و تغییر اطلاعات اقتصادی خود در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را دارند می توانند از فردا (چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه) با مراجعه به دفاتر پلیس+10 این اطلاعات را اصلاح کنند.

متن اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به شرح ذیل است:

"بدین وسیله به اطلاع کلیه هموطنان عزیزی که در مرحله دوم اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها ثبت‌نام نموده و به دلیل یکی از وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق متقاضی دریافت این تغییرات در سامانه www.refahi.ir بوده می‌رساند که متقاضیان مربوطه می‌توانند از روز چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه ضمن در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ نسبت به ثبت تغییرات مذبور اقدام کنند.

همچنین آن دسته از هموطنانی که بدلایل مختلف از جمله محجوریت، فقدان سرپرست، عدم صلاحیت سرپرست خانوار و غیره... متقاضی تغییر سرپرست خانوار خود جهت ادامه دریافت یارانه نقدی می‌باشند نیز می‌توانند پس از مراجعه به فرمانداری محل سکونت خود و طی مراحل قانونی نسبت به تغییر سرپرست خانوار در دفاتر پلیس 10+ اقدام کنند".

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

نویسنده: سعید فاضلی فرد
  • سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۲۴:۰۰
  • موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی