در اعلامیه‌ای توسط معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسان بستۀ حمایتی رسانه‌ها در سال ۹۳ اعلام شد که بر این اساس رسانه های با موضوعات قرآنی، سه برابر یارانه می گیرند.

براساس این اعلامیه، بخشی از بسته حمایتی این معاونت، به اولویت‌های موضوعی اختصاص دارد، بنابراین رسانه‌هایی که با محوریت موضوعات «قرآن، احکام اسلامی و شعائر دینی»، «فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس» و «ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی به جای فرهنگ غیرخودی و تلاش در جهت رشد و اصلاح خلقیات اجتماعی و فرهنگ عمومی» منتشر شوند تا سه برابر یارانه تعلق می گیرد.

موضوع یا جهت گیری رسانه در یکی از محورهای فوق، باید حداقل شامل 80 درصد مطالب آن باشد. همچنین برای این گروه از نشریات، نصاب حداقل شماره (موضوع بند 8 دستورالعمل یارانه مطبوعات) رعایت نخواهد شد و از شماره اول مشمول یارانه می شوند.

تصدیق و تعیین میزان یارانه نیز به پیشنهاد شورای ارزیابی کیفی (موضوع بند 19 دستورالعمل یارانه مطبوعات) و تأیید کمیته 3 نفره (نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیأت نظارت بر مطبوعات و کمیسیون فرهنگی مجلس) خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

نویسنده: ذوالفقار مجیدی
  • دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۲۵:۰۰
  • موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی