امام جمعه بیرجند به درخشش صدا وسیما خراسان جنوبی در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیون مراکز استان‌ها اشاره و با قدردانی از مدیر و برنامه‌سازان مرکز خراسان جنوبی لوح تقدیر به مدیرکل صدا وسیما خراسان جنوبی اعطا شد.

حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی  در خطبه های امروز باتبریک نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت به موضوع شادی و سبک زندگی از محضر امام سجاد در صحیفه سجادیه، اظهار کرد: خداوند به پیامبر الهی فرمود به تو ماموریت ویژه می دهم به فضل و رحمت الهی و به مردم بگو اگر فضل الهی شامل شما ورحمت الهی را جلب کردید آنگاه باید شاد باشید.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) غم را یکی از ویژه گی های جامعه جاهلی می داند،افزود: و در جامعه ای که مسلمانان مشمول رحمت الهی هستند غم وغصه وجود ندارد درست است سختی وجود دارد ولی همراه با شادی است.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه بیرجند تصریح کرد: رسول خدا فرموده است سه چیز در دنیا جسم را سالم می کند، زیبای ها وقشنگی های دنیا، لباس نرم و آشامیدن عسل است.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: اهل بیت برای زندگی متعدل وشادی خانواده فرموده اند خود شاد باشید وخانواد هایتان را شاد نگه دارید.

وی بیان کرد: کسی که فرزند خود را شاد و به دختران خود توجه بکند مانند این است که برده ای یا بنده ای از فرزندان اسماعیل را آزاد کرده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند به اهمیت شب جمعه از نظر امام صادق (ع)، گفت: هیچ شبه جمعه ای نیست مگر این که دوستان واهل بیت خدا شاد باشند.

رضایی بیان کرد: کسی که مومنی را شاد بکند و زمینه صدای مهمان را بشنود و شاد بشود خداوند گناهان او را می بخشد اگر چه گناهان او بین زمین وآسمان را پر کرده باشد.

وی  به حق مومن بر مومن از فرمایشات امام سجاد (ع) اشاره کرد و افزود: هرگاه مومنی شاد شد شما شاد بشوید و هرگاه ناراحت شد شما ناراحت شوید.

قائم منماینده ولی فقیه وامام جمعه بیرجند با اشاره فرموده پیامبر اکرم (ص) مبنی براینکه محبوب ترین عمل نزد خدا وند شادی است که بر قلب مومن وارد می کنید، اظهار کرد: جامعه را به سمت شکوفایی ببریم و خانواده خود را به سمت شادی ببریم.

وی افزود: سالروز بمباران وحشیانه رژیم صهونیستی بر سر مردم لبنان، در گذشت دکتر شریعتی و روز گل وگیاه را پیش رو داریم که به مناسبت این روز نمایشگاه گل وگیاه دایره شده است ومردم با بازدید از این نمایشگاه از زیبای های پروردگار استفاده کنند.

حجت الاسلام رضایی به مهم ترین مناسبت هفته و ولادت امام زمان (عج) اشاره کرد وگفت: اگر آرزو فرج داریم فرج زمانی صورت می گیرد که فرج کنیم وشرط این است که انسان شکوفا شود وزمینه را برای ظهور امام عصر فراهم کنیم.

وی افزود: امام زمان ظهور می کند که کجی ها را درست کند و ماباید ابتدا کجی ها خود را درست کنیم.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه بیرجند اظهار کرد: روز سربازان گمنام امام زمان است و این ارامش به خاطر برکت این سربازان و نیروهای مسلح است .

رضایی به حماسه 24 خرداد اشاره وگفت: این روز را به تلاش ها دولت ومسئولان استانی تبریک می گویم.

وی به درخشش صدا وسیما خراسان جنوبی در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی وتلویزیون  مراکزاستان ها اشاره کرد و با قدردانی از مدیر و برنامه سازان مرکز خراسان جنوبی لوح تقدیربه مدیرکل صدا وسیما خراسان جنوبی اعطا شد.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

نویسنده: مهدی شاه بیکی
  • جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۴۰:۰۰
  • موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی